حضور فعال شرکت ایمن صنعت در نمایشگاه چاپ و فرآوری

حضور فعال شرکت ایمن صنعت در نمایشگاه چاپ و فرآوری

شرکت ایمن صنعت به عنوان اولین تولید کننده محصولات اطفاء حریق با تکنولوژی CAFS در نمایشگاه چاپ و فراوری حضوری فعال داشت.

در پنجمین دوره نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری  ۱۲۰ شرکت در قالب ۱۲۰ غرفه حضور دارند که آخرین دستاورد‌های خود را در حوزه چاپ و بسته‌بندی برای دید عموم به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه هیئت‌های خارجی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، عمان، سوریه، کویت و موریتانی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت چاپ ایران در این رویداد حضور دارند.

شرکت ایمن صنعت نیز با توجه به ماهیت محصولات اطفای حریق با تکنولوژی CAFS که برای مقابله با آتش‌سوزی‌های انواع مواد سلولوزی و پلاستیکی بسیار مناسب است با هدف معرفی محصولاتش با پیگیری‌های نمایندگی شهر تهران در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

در اولین روز نمایشگاه غرفه شرکت ایمن صنعت میزبان مسئولین و مدیران ارشد صنایعی بود که علاقه خود را به تکنولوژی CAFS نشان دادند و تمایل داشتند تا همکاری خود را با مجموعه ایمن صنعت آغاز کنند.

مهندس خلیل توفیقی رکت ایمن صنعت

نمایندگی تهران شرکت ایمن صنعت

 

تکنولوژی CAFS با توجه به قدرت اطفای حریق بسیار بالا به نسبت کپسول‌های آتش نشانی موجود در بازا و همچنین قابلیت محصور کردن آتش می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای صنایعی که با مواد اولیه کاغذی و پلاستیکی فعالیت دارند باشد.

در بخشی دیگر از غرفه شرکت ایمن صنعت، بازدیدکنندگان با قابلیت‌های مهم تکنولوژی CAFS آشنا می‌شدند و با دیدن فیلم‌ها و تصاویر مانورهای برگزار شده توسط این مجموعه به صورت عینی شاهد توانایی‌ها CAFS و قدرت اطفایی آن در حواد آتش‌سوزی بودند.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری ۱۰ تا ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

مهندس لکزایی مدیرعامل ایمن صنعت

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *